Unibail-Rodamco-Westfield stärker Norden-teamet
Unibail-Rodamco-Westfields nya affärsområde Westfield Rise stärker upp teamet i Norden för att möta en ökad efterfrågan på att skapa varumärkesupplevelser och mediainvesteringar i retail-miljö.
Camilla Garami blir senior manager brand experience & partnerships och Alice Bergmann kliver in i rollen som brand experience & partnerships manager.
Camilla Garami har en bred erfarenhet av varumärkessamarbeten och upplevelsebaserad kommunikation från bland annat Sony Music Entertainment och SAS Scandinavian Airlines.
Alice Bergmann medför en värdefull kommersiell bakgrund inom sälj- och marknadsföring. Hon kommer senast från Orkla och Xlash.
Tillsammans med Jacob Brandon-Cox, som är ansvarig för affärsbenet Media i Norden och som även arbetar med varumärkesaktiveringar inom Westfield, skapas ett starkt team för att leda Westfield Rise Nordics under ledning av Teun Jan Spits, head of media, brand experience & partnerships för Westfield Rise Nothern Europé.
Det nordiska teamet, som ansvarar för aktiveringar på Westfield Mall of Scandinavia, Westfield Täby Centrum och Nacka Forum i Sverige samt Fisketorvet Copenhagen Mall i Danmark, har under 2022 samarbetat med flertalet starka varumärken som Disney, Netflix, L’Oréal, Lego, JD Sports, Pepsi, Samsung och Xpeng.
– Med det nya teamet på plats kommer vi att kunna förse våra kunder med skräddarsydda 360˚ kampanjer och marknadsföringsaktiveringar med fokus på datadrivna insikter och mätvärden, i samarbete med vår mediepartner Ocean Outdoor, säger Teun Jan Spits i en kommentar.