Kungsleden ska rekrytera 19 för bättre kundservice
Kungsleden har beslutat att etablera en egen driftorganisation för att bli ännu starkare i sin service till kunderna.
Kungsleden anpassar och utvecklar kontinuerligt sitt erbjudande utifrån kundens och områdets behov och har sedan tidigare lokala förvaltningskontor på nio orter. Genom att bygga upp en egen driftverksamhet med lokal närvaro tar bolaget ytterligare steg mot sin vision – att skapa attraktiva och hållbara plaster som berikar människors arbetsdag.
– Med drift i egen regi kommer vi att komma ännu närmare kunden, vilket är en mycket viktig framgångsfaktor för oss. Vår ambition är att leverera det lilla extra till kunderna och att samtidigt kunna växla upp inom miljö och hållbarhet, säger Biljana Pehrsson, vd på Kungsleden.
Rekryteringen av 19 nya medarbetare som ska ansvara för fastighetsdriften i Stockholm och Göteborg/Malmö har redan påbörjats.
För att säkerställa den mångfald som Kungsleden långsiktigt strävar efter har både Isaksson Bemanning och Just Arrived anlitats som rekryteringspartner.