AP Fastigheter satsar också på TV-reklam

Annons

Nu får Vasakronan konkurrens vad gäller varumärkesreklam av AP Fastigheter. Bolaget har låtit kunderna betygsätta bolaget och dess hus och visar nu fram resultatet i en varumärkeskampanj – ”Bästa huset”. Kampanjen är utformad som en tävling mellan företagets servicetekniker. Kampanjen startar den 28 mars och pågår under två veckor i TV4, TV3, på utomhusbanderoller och i tidningsannonser. TBWA och Tre vänner står bakom reklamfilmen i kampanjen som utgör en del i en satsning för att förbättra servicen till kunderna. AP Fastigheters reklamfilmer följer tävlingen och vägen fram till att hitta det vinnande huset och den vinnande serviceteknikern. Företagets egna servicetekniker spelar sig själva i filmerna. Tonen är humoristisk men själva tävlingen är allvarligt menad. Genom den vill AP Fastigheter vässa organisationen i kundservicehänseende. Tävlingen kommer att vara årligen återkommande och målet är att få Sveriges mest nöjda lokalhyresgäster. – Genom reklamkampanjen vill vi förstärka vårt arbete med att bli bättre på det som kunderna verkligen bryr sig om, bra bemötande, hög kvalitet i husen och att allt fungerar i vardagen, säger Peter Östman, kommunikationschef i AP Fastigheter.

Fler Nyheter från förstasidan

Axfast spelar Monopol på östra Kungsgatan

FV summerar Axfasts stora förvärv längs den välkända gatan.

Castellum säljer för en miljard

Avyttrar tio fastigheter om 65.000 kvm lokaler. FV berättar om de aktuella fastigheterna.

Podcast: Om lyckat solcellsinitiativ & klimatfrågan

Maria Perzon från Castellum gästar senaste avsnittet för att prata om bland annat ett lyckat solcellsinitativ och tron på ökad biologisk mångfald.

Areim bakom jätteköp för hela 5 miljarder

Läs om strategin framåt.

K-Fastigheter i mål med dansk miljardförsäljning

Genomför affär för 1,1 miljarder kronor.

Axfast köper dubbelt vid Hötorget

Miljardaffär i centrala Stockholm. Två fastigheter byter ägare i transaktion.

Kuylenstiernas misstänkta utpressare gripna

En känd kvinnlig brottsling och en advokat har gripits.

Ledande konsult lämnar – startar eget bolag

Konsultfirman tappar ytterligare en senior medarbetare.

Fabege hyr ut 4.300 kvm

Hyreskontrakt på tio år tecknat med företag bakom internationellt kända varumärken.

Stor investering vid Karlaplan – 15-årigt kontrakt

Fv berättar om investeringen och projektet.

Bilder: Så kan nya Centralstaden förändras

Totalkostnaden bedöms till hela 25 miljarder kronor. Läs senaste nytt kring projektet som förändrar centrala Stockholm. Se även en ny video.

SLP förvärvar för 270 mkr

Köper logistikfastighet med förädlingspotential.

The Body Shop i likvidation

Svenska bolaget lägger ner efter extrainsatt bolagsstämma.

Johan Skoglund: ”På väg att förbättras”

86:e och sista delårsrapporten som JM-vd.

Tillbaka till förstasidan