Tmpl lanserar helhetslösning för felanmälningar
Tmpl lanserar ett nytt, modernt och sömlöst ärendehanteringssystem i appen – en helhetslösning för felanmälningar och ärenden, där servicepersonal kan kommunicera direkt med slutanvändaren.
Samtidigt lanserar Tmpl även den nya produkten Property Manager, där bovärdar och fastighetsskötare enkelt kan åtgärda felanmälningar på språng och besvara frågor, direkt i mobilen. Resultatet är ett komplett system som ska effektivisera och förenkla ärendehanteringen för hela fastighetsbeståndet.
Tmpl har sedan 2015 utvecklat en skalbar digital plattform och lett utvecklingen mot en app som ska skapa smartare och mer hållbara bostäder, kontor och städer.
– Idag förväntar sig slutanvändaren svar och uppföljning på sina ärenden i realtid med personlig kommunikation. Detta sätter nya förväntningar kring en modern kundupplevelse och utvecklingen är efterlängtad och för oss närmare slutkunden. Med Tmpls nya ärendehanteringssystem och Property Manager så gör vi det möjligt för våra kunder att möta slutanvändarna direkt i mobilen på ett proaktivt och effektivt sätt, säger Henrik Svanqvist, vd på Tmpl.