Kommunikationsbyrån Tenzing Fawkner Zingaropoli (TFZ) har sedan starten 2019 vuxit till nio personer.
Tenzing Fawkner Zingaropoli (TFZ) – kommunikationsbyrån som främst är inriktad mot fastighetsbranschen – växer enligt plan.
Sedan starten 2019, då byrån bestod av de tre grundarna Mona Örjansdotter Johansson, Nicholas Fawkner och Amanda Zingaropoli, har man vuxit till nio medarbetare.
Till byrån har man knutit bland annat Sebastian Magnani, expert på property branding och placement branding. Har en bakgrund som marknadschef för mäklarhuset ESNY.
Och JLL:s marknadschef Anna-Karin Lysell som blir grafisk designer som stärker upp byråns ateljé.
Övriga nya medarbetare:
• Nassos Ikonomou, evenemangsproducent med bakgrund som grundare av Crème, entreprenör och initiativtagare till Foods4Heroes.se.
• Anna Sunneborn, projektledare, tävlingsprofil och inspirationsföreläsare som i TFZ borgar för verkshöjd och leveranskvalitet.
• Jacob Engström, projektkoordinator som håller samman större upplevelsebaserade projekt.
• Hugo Wirdenius, juniorkonsult, som jämte studier på Stockholms universitet säkrar upp TFZ:s förmåga att kommunicera med framtidens målgrupper.