AP Fastigheter genomför stor reklamkampanj

Annons

Redan när AP Fastigheter lanserade sin hemsida förra året fanns där ett slags behovsanalysverktyg som var till för att hyresgäster på ett systematiskt sätt skulle kunna ta reda på sitt lokalbehov. Nu vill AP fastigheter göra denna behovsanalys mer känd och samtidigt bygga sin egen varumärkesprofil. Därför kommer bolaget de närmaste tre veckorna att genomföra en omfattande reklamkampanj och de företaget tar sikte på är de som ansvarar för företagens strategiska beslut och investeringar. Målet är att företag på jakt efter nya lokaler ska känna att de via behovsanalysen ”Väck tanken” på AP Fastigheters hemsida får nödvändig hjälp. Kampanjen kommer att synas i Dagens Industri, Finanstidningen, Svenska Dagbladet, Upsala Nya Tidning, GöteborgsPosten och Vision under veckorna 43-45. Reklamkampanjen har utformats av reklambyrån Glemme & Co.

Fler Nyheter från förstasidan

Säljer för kvarts miljard i kanonaffär – 26% upp

Affär i Stockholm. ”Vi vill inte sälja, men det finns gränser för hur mycket huskramare man kan vara”, säger Sven-Olof Johansson till FV.

Öppnar flaggskepp i city

Öppnar första i Sverige.

Växande coworking redo att bredda verksamheten

”Som en schweizisk armékniv under utveckling.”

Lista: Tio största coworkingaktörerna

Fastighetsvärlden listar de tio största coworkingaktörerna i Sverige utifrån antal kvadratmeter.

SOJ: ”En snabb sänkning är nödvändig”

Anser att Riksbanken och ECB inte kan låta Fed vara styrande.

Affärsanalys

Bostäder på attraktiva nivåer i innerstan

En bostadsaffär på Södermalm i Stockholms innerstad analyseras av Adam Tyrcha på Newsec.

”Hyresnivån är inte nyckeln i förhandlingarna”

Gattberg: ”Hyresnivåer är inte nyckelfaktorn i förhandlingar. Allt handlar om EU:s taxonomiförordning”.

Castellum säljer bilhallar i Stockholm för 347 mkr

Tre byggnader med Porsche och Audi.

Spring för Livet – två veckor kvar

Pekar mot nytt rekord – igen. Separerade starttider nytt för i år.

Köper från Alma – Nyfosa tappar

Stor hyresgäst bantar förhyrningen mer än 40 procent. FV berättar om köpeskillingen.

Tar över efter McDonalds

Ny restaurang tar över efter den amerikanska hamburgerjättens tidigare lokal på gatuplan under Gondolen.

Vectura snor finanschef från Corem

25 års erfarenhet från fastighetsbranschen.

Niam köper för 1,5 miljarder

Byggnad om 64.000 kvm lokaler uppförs.

Ny vd till Ikano Bostad

Går från vd-rollen på Besqab.

Tillbaka till förstasidan