Lediga jobb

Biträdande Förvaltare till Real Value Management

  • Information

  • Ort:
    Stockholm
  • Kategori(er):
    Förvaltning
  • I samarbete med:
    Boardtalk logotyp

REAL Value Management (REAL VM) befinner sig i en spännande och expansiv fas och söker därför ytterligare en Biträdande förvaltare till kontoret i Stockholm. Detta då bolaget framgångsrikt fortsätter att växa i samarbete med sina noga utvalda kunder med ett tydligt fokus inom hållbarhet och kostnadseffektivitet som en del i affärsplaner. På REAL VM får du goda möjligheter att arbeta och utvecklas i ett framåtsträvande och expansivt bolag med ett etablerat varumärke och nära kundrelationer. Du ges möjlighet att arbeta i en kreativ miljö med både svenska och utländska aktörer samt med ett stort fokus på personlig utveckling.

Om tjänsten
REAL VM söker en Biträdande förvaltare som kommer ha ett primärt fokus på Coeli-uppdraget, vilket inkluderar flera olika segment såsom kontor, handel, logistik och industri. Du kommer ansvara för att säkerställa en proaktiv och god dialog med hyresgäster, du kommer vidare att understödja uppdragsansvarig i de löpande frågor som kräver uppmärksamhet inkluderande avtalsadministration samt arbetsuppgifter inom ekonomi och rapportering. Det kommer vara ett stort fokus på att skapa förutsättningar för optimering av hyresintäkter och minskade vakansgrader samt att eftersträva att bygga goda relationer med hyresgäster och samarbetspartners inom mandatet.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Att bistå uppdragsansvarig med löpande arbetsuppgifter kopplade till hyresintäkter och driftskostnader samt medverkan i budget- och affärsplanering
  • Att delta i budgetarbete samt rapportering till ägarkollektivet
  • Uthyrning och omförhandling med befintliga kunder, inklusive bistå i kontraktsskrivning
  • Att ta fram och utveckla erbjudanden till potentiella och befintliga kunder samt marknadsföring av vakanta lokaler
  • Att utveckla fastighetsbeståndet i enlighet med kundbehov med stort fokus på god dialog och kontakt med hyresgäster inom respektive bestånd
  • Att jobba aktivt med uppföljning av beslutade åtgärder enligt underhållsplaner samt övriga projekt
  • Att ha kontakt med samt styrning av upphandlade underentreprenörer och konsulter
  • Att tillsammans med övriga inom förvaltningen utveckla och säkerställa interna kvalitetsrutiner

Kvalifikationer

  • 1–2 års arbetslivserfarenhet från liknande roll/roller
  • Relevant högskoleutbildning, inriktning ekonomi och/eller fastigheter
  • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i svenska och engelska
  • Du är nyfiken som person och har ett gediget intresse för fastigheter och har en helhetsbild av vad som krävs för att optimera värde över tid med ett intresse för olika företagsverksamheter
  • Du har lätt för att samarbeta, tycker om att bygga relationer samt har ett prestigelöst förhållningssätt och en god administrativ förmåga
  • Som person är du initiativtagande och ser vad som behöver göras i fastigheterna. Du är serviceinriktad, social och gillar att varje dag bjuder på nya utmaningar. Du är även van att arbeta i ett högt tempo och ha många kontaktytor. Du är självständig i ditt arbete samtidigt som du ser till att hjälpa dina kollegor om de skulle behöva uppbackning.

Om REAL Value Management
REAL Value Management är ett rådgivningsbolag grundat 2013 som är verksamt inom fastighetsinvesteringar gemensamt med kapitalpartners såsom en operating partner med ansvar att följa investeringen från idé till genomförd affärsplan och avyttring.

För den rätta erbjuds ett jobb i ett partnerägt bolag med korta beslutsvägar, engagerade medarbetare och nära samarbeten med kunder. REAL VM fäster stor vikt vid din personlighet, ditt engagemang och din vilja att utvecklas. Sammansättningen av gruppen är viktigast och du som individ kan nå hur långt som helst – det är högt i tak.

För mer information om REAL Value Management vänligen se www.realvm.se.

REAL Value Management är även medgrundare till Vendus www.vendus.se.

Din ansökan
Vill du bli en del av RVM? Välkommen att söka tjänsten via www.boardtalk.se

Frågor besvaras av Ida Andersson på tel. 070-790 27 12 eller av rekryteringskonsult Johan Magnusson (072 248 65 31, johan.magnusson@boardtalk.se). Urval och intervjuer kommer att ske löpande varför vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt.