Lediga jobb

Ärendekoordinator

  • Information

  • Ort:
    Göteborg
  • Anställningstyp:
    Heltid
  • Kategori(er):
    Koordinator

På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige tror vi på idén om ett boende som människor längtar och vill hem till. Vi är ett företag med långsiktiga ambitioner för såväl kunder och fastigheter som för våra medarbetare. Nya idéer inom strategiska utvecklingsområden som hållbar utveckling och digitalisering ska bidra till ambitionen att vara ett ovanligt nyskapande bostadsbolag som ska sätta ett avtryck i branschen. Ägare är Första AP-fonden

Trivs du i en roll där du är spindeln i nätet? Vill du bli en del av ett drivet och framåt företag där samarbete och prestigelöshet står högt i kurs? Då har Willhem i Göteborg en möjlighet för dig!

Tjänsten
I rollen som ärendekoordinator kommer du att ingå i en grupp med förvaltare, förvaltningsassistenter och bovärdar. Du är en administrativ resurs och är samtidigt länken mellan hyresgästen och entreprenören eller någon av dina kollegor gällande serviceanmälningar, så du kommer att ha stora kontaktytor som du hanterar vi mejl eller telefon.
Som ärendekoordinator är du en viktig pusselbit för att nå hög kundnöjdhet och förmedla en bra service till Willhems huvudpersoner, hyresgästerna. För att uppnå detta kommer dina arbetsuppgifter bland annat att bestå av följande:

  • Fördela samtliga serviceanmälningar som kommer in via mejl.
  • Ta fram statistisk gällande serviceanmälningar
  • Beställningar till entreprenör vid tillval och slutbesiktningsåtgärder
  • Följa upp och vid behov koordinera beställda jobb av entreprenör
  • Arbete i Willhems verksamhetssystem Xpand och Lime med serviceanmälningar, beställda jobb etc.
  • Kontakta kund och entreprenör för uppföljning att service är utförd
  • Övriga administrativa uppgifter

Din Profil
För att trivas i rollen tycker du om att arbeta administrativt samtidigt som du uppskattar att ha daglig kontakt med entreprenörer och hyresgäster. Du trivs med att ha telefonen och datorn som dina främsta arbetsredskap och tvekar inte att lyfta luren för att följa upp ett ärende eller återkoppla till en hyresgäst. Du är strukturerad och kan hantera oförutsedda händelser utan att tappa fokus eller förlora servicekänslan. Din förmåga att uttrycka dig i tal och skrift är god och du lägger stor vikt vid ett positivt bemötande. Du har minst gymnasieutbildning och gärna erfarenhet från andra serviceyrken och viss administrativ vana.

Välkommen med din ansökan!
För att söka tjänsten, registrera ditt cv på www.fasticonjobb.se. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt och löpande.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Moa Norman på moa.norman@fasticon.se eller 070-822 14 17.

Fasticon är den marknadsledande kompetensförsörjaren för fastighetsbranschen och delar av samhällsbyggnadssektorn. Vår djupa branschkunskap gör att vi förstår våra kunders kompetensbehov samtidigt som vi fixar drömjobbet till våra kandidater. Vi jobbar rikstäckande och har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. 
Läs mer på www.fasticon.se