Lediga jobb

Newsec söker en förvaltningsassistent

  • Information

  • Ort:
    Stockholm
  • Anställningstyp:
    Heltid
  • Kategori(er):
    Förvaltning

Newsec Asset Management är Sveriges ledande förvaltare. Vi har en hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar.  Nu söker vi en Förvaltningsassistent som brinner för sitt uppdrag. Det är viktigt för oss att du vill arbeta i enlighet med vår värdegrund som är Passion för kollegor och kunder samt att du känner för våra kärnvärden som är basen i vårt arbete: excellens, innovation och integritet. I rollen som Förvaltningsassistent hos oss innebär det följande:

PASSION FÖR KOLLEGER OCH KUNDER
Som Förvaltningsassistent arbetar du i ett team som verkar för att på bästa sätt uppfylla kundens målsättning och tillsammans leverera högsta kvalitet i förvaltningsentreprenaden. Det kräver engagemang, struktur, servicekänsla och en utpräglad förmåga att samarbeta och kommunicera med såväl kolleger som andra intressenter.

Newsec erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och modet att våga göra annorlunda uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad valts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Klicka här för att ta del av Newsec-känslan och få en inblick i hur en arbetsdag hos oss kan se ut!

EXCELLENS
Dina ansvarsområden består bland annat av att administrera rapporteringen till uppdragsgivaren, som i detta fall är Alecta samt agera som administrativ support till Kontraktsförvaltaren och Tekniska förvaltaren i det dagliga arbetet t.ex. genom framtagande av hyresavtal, planering av arbetsuppgifter och deadlines. I ditt arbete ingår att bistå vid av-, om- och inflyttningar samt vid uthyrning. Du är administrativt ledande vid framtagning av hyresavtal, kontroll av presumtiva nya hyresgäster, in- och utflyttning samt den administration som råder kring det, nyckelutlämning, informationsbrev mm, redovisning av sena hyresbetalare och innevarande åtgärder m.m.

Vi tror att du har en gymnasieutbildning alt högskoleutbildning, gärna med inriktning gärna mot fastighetsförvaltning, ekonomi/juridik samt gärna flerårig erfarenhet av ekonomiadministration och hyresjuridik. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i fastighetsbranschen.

INNOVATION
I rollen som Förvaltningsassistent arbetar du i hög grad med kommunikation och problemlösning och du förutsätts bedriva ditt arbete med ett nytänkande anslag. Du deltar i bolagets verksamhetsutveckling och i kvalitetsarbetet genom dina förbättringsförslag.

INTEGRITET
För att trivas och lyckas i rollen måste du vara strukturerad, självständig, ansvarstagande och noggrann. Konfidentialitets- och integritetsfrågor i förhållande till kunder och kollegor är alltid högt prioriterade i ditt arbete.

Övrig information
Tjänsten är på heltid, tillsvidare och placerad i centrala Stockholm. Din ansökan, komplett med personligt brev och CV, skickar du till Affärsansvarig Yvonne Hendele, senast den 2017-06-01. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Affärsansvarig Yvonne Hendele på tel. 070-7210643  alternativt via yvonne.hendele@newsec.se

Läs mer om oss på newsec.se

För att ansöka om detta jobb skicka din information via e-post till yvonne.hendele@newsec.se

Ansök via webmail: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook